1 BENDA PATUT TAHU TENTANG KHALIFRAME

Korang memang patut tahu satu benda ni. Tulisan yang dibuat bentuk-bentuk tu kan semua tu asalnya ditulis tangan. Penulis khat Khaliframe ni pulak akan tulis ikut macamana yang kita pilih. Fuh memang special-lah. Bukan main conteng-conteng je. Yang tambahkan lagi specialnya, tulisan original tadi dikemaskan pula lagi oleh designer. Antara designer tu, akulah. Kasi lebih segak. Lebih wow. Lebih premium. Tentunya hanya di Khaliframe. Ingat je cenderahati khat, terus sebut Khaliframe tau.

NOTA:
Tulisan khat yang ditempah hanya ada warna hitam atau putih sahaja ye. Yang dalam gambar bawah ni hanya nak bagi jelas kat mata aku.

Image may contain: textNo automatic alt text available.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

AKU JUAL MASA