JOB DESIGN PERTAMA DARI KHALIFRAME

Pagi-pagi dah mengadap muka Puan Dhuha Rashidi, bos dan juga founder Khaliframe. Dia bagi gambar seketul-seketul muka dia pegang cenderahati khat Khaliframe. Minta tolong aku buatkan design untuk posting testimoni Khaliframe. Siap bagi contoh dan draf.

Aku memang suka sangat bila pelanggan bagi draf dan contoh dia sendiri sebab aku tak payah susah-payah fikir dia nak warna apa, nak susun macam mana. Mempercepatkan kerja-kerja aku untuk beralih kepada tempahan pelanggan lain.

Menyanyi aku buat design yang 1 ni. Maklumlah, founder tu senyum je kan. Hihihi

Image may contain: 1 person, smiling
Gambar founder Khaliframe yang sudah dibuang background.

Ni la jadinya lepas aku design.



Syukur siap cepat dan draf diterima dengan minor correction. Hihihi

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

AKU JUAL MASA