GSL BATCH WIRA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni sihat sikit selepas beberapa hari merana kerana masalah resdung menyerang kembali dengan lebih teruk selepas saya berhenti menggunakan Bella Formula Sinus Cure selama sebulan. Ternyata saya memang perlu bergantung dengan produk tersebut untuk sentiasa sihat.

Kebetulan hari saya diserang penyakit ini, adalah hari saya perlu beri komitmen tinggi dengan GSL (Group Support Like) Batch Wira. Saya dapat online sekali-sekala sahaja memandangkan mata saya sangat sukar melihat kerana terlalu gatal apabila dibuka. Sangat seksa.

Suami saya naik risau melihat saya menenyeh dan menggaru mata hingga merah menyala. 😞

Dia ambil keputusan membeli semula Bella Formula Sinus Cure walaupun saya berat hati kerana produk ini memerlukan kami mengeluarkan belanja RM60 setiap bulan. Untuk orang seperti saya, RM60 setiap bulan itu agak banyak walaupun suami tak kisah. 😢

Apa pun, terima kasih kepada cikgu Anys yang membantu saya menyertai GSL yang begitu padat jadualnya. Tiba-tiba dinding Facebook saya penuh dengan friend request. Terkejut saya.😅

Banyak yang perlu saya kejar untuk get on track. Cuti lama sangat dari online. 3 hari tu lama la kan.😁

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN