MENSTRUKTUR SEMULA AKTIVITI

Melihat pada tarikh yang dicatat pada skrin komputer, menunjukkan sudah seminggu saya tidak menaip di sini. Ya. Agak lama. Mungkin aktiviti persekolahan anak-anak, perniagaan sampingan dan sedikit masalah keluarga memaksa saya meninggalkan blog ini dan blog niaga saya buat sementara waktu.

Biasa saja bagi ibu beranak kecil seperti saya "lari" dari jadual. Kita merancang tetapi pastinya Allah punya perancangan lebih baik.

Melihatkan pada keadaan SOHO saya yang agak bersepah, saya tahu saya perlu susun dan struktur semula segalanya. Kesabaran itu penting apabila berhadapan dengan diri sendiri yang mahukan kesempurnaan tetapi seringkali gagal. Masa akan menentukan.

Ya Allah... Ya Baari.. Yang Maha Mengatur. Bantulah hamba mengatur langkah ini hingga segalanya sempurna seperti mahuku. Tiada yang mustahil bagi-Mu....


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN