SIAP SEPENUHNYA BLOG BISNES PERCETAKAN SAYA

Alhamdulillah. Selepas berhempas pulas selama 3 bulan bermula Oktober 2015, akhirnya siap juga blog bisnes percetakan saya iaitu Put3 Sweet Gallery Cawangan Semenyih. Beginilah hakikat bekerja di rumah. Mungkin orang lain lebih pantas dan efisien. Tetapi untuk seoerang surirumah sepenuh masa yang perlu memberi komitmen 80 peratus kepada anak-anak dan urusan rumahtangga, untuk diri saya agak memakan masa menyiapkan sepenuhnya blog dan halaman Facebook. Tambahan lagi suami juga sering ke luar kawasan dan tidak dapat menyediakan waktu untuk saya gunakan bagi menyiapkan blog secepat mungkin.

Antara servis cetakan yang disediakan adalah:

  • Kad kahwin
  • Yasin
  • Kotak-kotak cenderahati
  • Baju-T
  • Bunting
  • Banner
  • Kad Perniagaan
  • Buku Tetamu
  • Backdrop
  • Sampul Surat
Sebahagian barangan belum saya masukkan gambar kerana lebih tertumpu kepada percetakan kad undangan perkahwinan.

put3gallerysemenyih.blogspot.com
Paparan laman blog bisnes percetakan saya.
Mungkin ada yang rasa laman ini agak ringkas. Ini kerana saya menerapkan perkara Asas Blog yang diajar semasa mengikuti kelas online Asas Blog Penulisan dan Blog Bisnes di bawah Akademi Bekerja Di Rumah.

Rakan dan pembaca yang berminat berurusan dan ingin tahu mengenai Kelas Online Asas Blog ini boleh hubungi saya.

Tinggal blog peribadi ini dan blog bisnes saya yang lagi satu perlu disiapkan. Bukan senang nak senang, kan? Selamat malam semua.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN