KEMBALI KE DUNIA CETAK!

Assalamu'alaikum semua.

Sudah pagi hari. Saya masih belum tidur. Baru selesai memasang tiang-tiang utama blog perniagaan percetakan saya dan adik saya. Hampir 6 jam saya berjaga pagi ini. Beberapa jam lagi sudah Subuh.

Inilah hikmahnya ilmu yang diajar di dalam kelas asas blog bisnes. Saya aplikasikan untuk perniagaan saya pula.

Sekarang tinggal menyiapkan galeri, mempromosi blog dan membuka fanpage Facebook sahaja.

Ringkas saja catatan pagi ini. Mata sedikit berat. Bahu sudah sengal. Pinggang sudah lenguh. Takut terlajak pula solat Subuh nanti.

Nak tengok sikit blog cetak saya? Silalah. Klik Put3 Sweet Gallery Semenyih.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN