KPI OKTOBER 2015 KELAS ABDR

Assalamu'alaikum.

Lama rasanya tidak menaip di sini.

Kebelakangan ini saya agak sibuk membaca dan mencari sumber rujukan untuk menghasilkan e-book yang masih belum diberi tajuk.

Puan pengasas menawarkan kelas dan penerbitan e-book secara percuma jika saya berhasil mendapatkan sejumlah pelajar baru untuk akademi ini. Ia bernilai lebih RM500. Terasa seperti dicabar. Saya sudah aturkan jadual sendiri untuk mencapai KPI yang ditetapkan. Semoga ada pelajar mahu menyertai kami melalui saya.

Dalam masa sama sudah 3 entri yang hampir siap untuk e-book itu. Biarlah ia terperam dahulu dalam laptop. Rezeki manusia Allah sahaja yang tahu kan?

Selain sibuk dengan penulisan, urusan rumahtangga dan aktiviti homeschool dalam kumpulan Facebook, saya juga sedang membina laman web khas produk percetakan hasil kerjasama dengan adik perempuan saya dan memasarkan produk-produk akademi serta buku-buku ilmiah.

Semoga usaha ini akan membuahkan hasil suatu hari nanti. Allahumma amiin.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN