PENSTRUKTURAN SEMULA PAKEJ KELAS ONLINE ABDR

Beberapa hari ini agak sibuk dengan penstrukturan semula pakej kelas dalam akademi ini. Sibuklah para pengurus online seperti saya menyelaraskan semula entri mengenai pakej kelas di blog.

Alhamdulillah. Berita paling baiknya, setiap pakej juga ada keistimewaannya. Saya agak cemburu juga kerana masa saya daftar dulu, bonusnya tidak seperti sekarang. Apapun, itulah dinamakan rezeki.

Saya bukan sahaja perlu struktur semula pakej kelas. Saya juga sedang berusaha menstruktur semula jadual rutin harian dan mingguan yang sudah tunggang-langgang sejak akhir-akhir ini. Menjadi suri bekerja di rumah ini memerlukan ketangkasan, kepantasan dan disiplin.

Keadaan hidup yang makin memaksa ibu-ibu dan suri-suri bekerja mengalahkan kaum lelaki juga menjadikan ramai kawan saya yang terasa mahu berhenti bekerja kerana masa bersama anak-anak sangat terhad dan kadangkala langsung tiada masa. Ia memang sangat menyedihkan. Sedar-sedar saja anak sudah besar dan mulalah episod pelbagai jenis drama kerana kesilapan ini.

Semoga kita semua dapat menjadi ibubapa yang baik walau apapun cabarannya. Kan rezeki itu Allah yang beri? Jadi, tenang-tenang sahaja berusaha.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN