BELI PENCETAK HP 1510 DI TESCO, KAJANG

Assalamu'alaikum.

Apa khabar agaknya semua selepas raya ni? Saya rasa ramai yang dapat penyakit selsema, batuk dan demam kan? Maklumlah, kebanyakan rumah yang diziarahi menyediakan air sejuk seperti air gas dan ais batu. Kadang-kadang saja ada atau jika ada permintaan, kan? Apapun kondisi kesihatan anda semua, semoga sentiasa dalam rahmat dan keberkatan. Saya baru sahaja diserang sakit 3 serangkai ni selepas sebulan elok darinya.

Dalam pada sakit tu, sempat juga memasang printer baru yang suami saya belikan Sabtu lepas. Ikutkan badan yang tidak sihat ni, memang malas nak hadap. Tapi memandangkan belum diperiksa lagi samada elok atau tak, terpaksalah buka juga kotak tu dan pasang printer tu.

Alhamdulillah. Saya berjaya pasang mengikut arahan tertera pada buku panduan disediakan. Saya pun cuba cetak dan fotokopi. Semuanya dalam keadaan baik. Tinggal waranti saja perlu diaktifkan melalui online.

Kami beli printer tersebut di pasaraya berdekatan rumah dengan harga tidak sampai RM170. Ia bukan sekadar boleh mencetak tetapi juga boleh imbas dan fotokopi (fotostat). Alhamdulillah.
Saya rancang untuk cuba usahakan jadual untuk diri dan keluarga agar tidak terus hidup dalam jadual yang tidak nampak, di mana tugasannya juga ikut serta caca-marba (kelam-kabut). Lebih-lebih lagi jika tersasar masa tidur.
Semoga usaha ini kelak membuahkan hasil positif untuk diri sendiri dan keluarga.

Bukanlah tidak ada jadual di dalam telefon pintar cerdik pandai ni. Tetapi jari-jemari saya terasa bermasalah bila memegang telefon ini kerana butang-butang yang lain sentiasa 'memanggil' jari saya untuk turut menekan mereka hingga terjadilah penangguhan kerja-kerja yang sepatutnya. 

Sampai sini saja dulu. Batuk-batuk pula cuba menyerang. Doakan kesembuhan saya ye. Semoga anda semua turut didoakan para malaikat. Amiin.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN