BERJAYA DILETAKKAN BERSAMA BARISAN PENGURUS ONLINE ABDR

TEKS: Ziadah Zainal Abidin
Sumber: Pengalaman
Entri: 13

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Alhamdulillah sekali lagi kepada Allah s.w.t yang menggerakkan hati guru online saya yang menaiktaraf saya menjadi salah seorang Pengurus Online dalam Akademi Bekerja Di Rumah. Syukur diberi peluang ini. Terima kasih Allah dan terima kasih guru.

Tengahari tadi ketika sibuk melayan anak-anak, terdengar bunyi nada dering mesej dari telefon. Mesej yang memberi saya lebih semangat. Saya sudah diserap masuk ke dalam kumpulan barisan pengurus ABDR. Lebih banyak perkongsian ilmu di situ. Malahan ilmu menjemput rezeki juga disarankan selain ilmu-ilmu lain.

Jika ini jalan saya yang ditentukan oleh Allah s.w.t, saya terima dengan hati terbuka lagi berbunga. Belajar memberi supaya boleh lebih menerima. Memberi tidak semestinya dengan wang ringgit. Memberi ilmu adalah jalan terbaik.

Semoga saya lebih istiqomah dalam langkah ini. Tak tahu nak taip apa lagi. Hanya syukur. Syukur. Syukur.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN