SHE SAID YES GALLERY

Salam'alaik sahabat dan pembaca.

Hari ni saya sudah mula mengorak langkah meraih pendapatan melalui perniagaan servis rekagrafik saya dan terbaru, saya sudah dapat pembekal kad kahwin yang baru. Alhamdulillah.

Beberapa bulan selepas saya dikeluarkan dari group percetakan Put3 Sweet Gallery, saya agak gelisah dan sedih kerana beberapa pelanggan lama dan baru menghubungi saya untuk servis percetakan kad kahwin mereka. Terpaksalah saya tolak kerana tiada pembekal lagi.

Sambil saya meneruskan servis rekagrafik yang mula bertapak, saya usaha juga cari pembekal. Tapi langkah saya agak terhad kerana komitmen dengan keluarga sangat tinggi. Sehinggalah 23 Oktober 2017 yang lalu, adik ipar saya menawarkan saya peluang menjadi agen kad kahwin semula. Lega sungguh rasa hati.

25 Oktober 2017 dah dapat jualan pertama kad kahwin. 😊 Syukur. Alhamdulillah. Servis rekagrafik juga masih terus berjalan dengan sangat baik dan makin berkembang. Seiring dengan kemahiran yang makin bertambah.

Oh! Lupa beritahu. Saya dengan rasminya telah menjadi agen kad kahwin She Said Yes Gallery. Jadi, sesiapa yang mahukan servis saya, boleh hubungi saya di talian 01118578412. 😊

Ulasan

  1. Nice Blog Dear!
    Awesome Post, thanks for sharing the information. i will follow your posts time to time. please check my post also, here some amazing information i can post time to time. so, please check my url - My Rashifal in Hindi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN