RELAKS DI USIA 40

Salam'alaik semua.

Beberapa hari ni kesihatan tak mengizinkan saya fokus pada perancangan bisnes. Batuk-batuk, asma dan sakit pinggang silih berganti. Mujurlah anak-anak sudah sihat. Kalau tak, ke hospital sudahnya saya ni. 😅

Kandungan pun sudah mencecah 9 bulan lebih. Menunggu masa saja melahirkan. Harapnya dah sembuh batuk ni barulah bersalin. Kalau tak, seksa nak menahan batuk dengan luka bersalin. 😱

Soal bisnes percetakan, perlahan-lahan Allah bukakan jalan. Bertemu dengan pembekal-pembekal lain secara online. Ia betul-betul jalan untuk saya merancang dengan lebih baik perlahan-lahan dan sendirian.

Mungkin benar kata mak mertua saya, nanti umur kau 40 barulah boleh relaks.

Begitulah katanya ketika mengetahui saya hamil cucunya yang ke-4 beberapa bulan lalu.

Ya. Memang saya berniat relaks pada usia 40-an. Relaks yang bermaksud, perniagaan saya sudah mampu dijalankan secara automatik. Wallahua'lam. Saya hanya merancang. Allah saja tentukan segalanya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN SEBAGAI PEMBANTU TADBIR N17 DI SEKOLAH PENGAJIAN SISWAZAH, UPM

BERNIAGA KIOSK

PENGALAMAN PERNIAGAAN PERCETAKAN